Pagini

miercuri, 16 octombrie 2013

Confession at midnight.


Nu stiu cum ai intrat in viata mea, probabil,asa ca o plaoie de vara usor cu stropi reci....
dar nu stiu cand te-ai schimbat cand ai incetat sa fi ceea ce eu iubeam.
Stand sa ma gandesc poate ca nu te-am stiut,nu te-am cunoscut nicodata,dar mi-ar fi placut sa te cunosc. As fi stat in bratele tale, uitandu-ne amndoi pe fereastra la ploaie. Dar noi traim in lumi diferite,paralele, si caut neputincioasa o usa poate lasa deschisa...si ma intreb ce am simtit atunci
mi-ar fi placut sa te stiu, cand tu ai fi putut fi perfect pentru mine dar stii tu nu esti nici pe jumatate. Am fost o copila naiva crezand ca se va putea,dar mereu noi vom face aceeasi greseala: sa ne indragostim de persoana nepotrivita!
Dar sa stii ca noaptea eu ma transform devin una cu ea, rece indiferenta,frumoasa ,misterioasa  si acum la miezul noptii iti confesez tot ce nu am putut sa-ti zic vreodata,tot ce nu am avut curajul pentru ca,da,eu sunt noaptea.Sunt cosmarul dulce ce te bantuie in fiecare noapte si nu te lasa sa adormi....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu